Någon som vill Göra mig en hemsida?
Jag skulle vilja ha en änkel webside galleri.
Det ska vara änkelt snyggt och stilrent.
Kan även betala en slant om ni pressenterar sidan för mig.
Maila mig om ni är intresserade att hjälpa mig.
MVH Amel
Hej hej!
Det finns väldigt många enkla verktyg att jobba med för att göra detta. Till exempel Joomla är ett verktyg som det finns färdiga designer till. Allt du behöver göra är att hyra en serverplats på något webbhotell för från 12kr i månaden och uppåt och sedan kopiera över filerna du laddar ner från joomla.com och följa instuktionerna.
Lätt att lära sig och färdiga designer! Det kanske du kan kolla lite på.
Saken är den att jag igentligen kan göra hemsider men har inte ögat för stilrenhet och design av websida.
Det var det jag menade med att det finns färdiga designer 
Finns hur många som helst!
Amelida, det finns några gratis webhotell utan reklam som låter dig bygga hemsida med några enkla klick. Några är även i flash och är jättemysiga att jobba med.
Här är mina 3 favoriter
#1 Jag vet en server som tar från 50 kr/år och uppåt. Då känns 12 kr/mån lite mycket.
Har testat några av de billigare och gratis. De riktigt billiga har ingen support, har ingen riktig ftp-support, har oftast ingen eller väldigt begränsad databas och servrarna brukar vara slöa.
one.com är det billigaste jag hittat som faktiskt levererar. Det kostar en piggelin i månaden.
#6 Vill man köpa en piggelin i månaden ska man göra det. Det ska dock finnas alternativ så att det blir valfritt.
50 kr/år gäller 5 Gb med full ftp-support.
12 kr/mån hos one gäller 3 Gb
Kan du länka så man kan jämföra?
#8 webhotell