Om nån märkt att jag försvunnit
Det är möjligt att nån lade märke till att jag tidigare efterfrågade en sådan här sajt, rätt långt innan den här sajten startades av Fibbe. När den väl kom blev jag förstås överlycklig. 
Men, jag är aldrig här och jag skriver ingenting, även om det kanske lät som om jag skulle bli världens stammis… Tyvärr är allt vad programmering heter helt dött för mig just nu. Jag gör ingenting nu för tiden.
Efter ett år utan i stort sett någon programmering alls har jag tappat nästan allt jag lärt mig tidigare och det är en jobbig insikt varje gång jag ska försöka koda nåt. Jag orkar helt enkelt inte ta tag i det än.
Som sagt, jag vet inte om nån över huvud taget lagt märke till detta, men det känns lite dumt att jag först jublar över denna nya sajt och sen inte är här alls. För en ny sajt är ju alla aktiva medlemmar guld värda. Men för min del så kom sajten helt enkelt vid fel tidpunkt bara 
Jag hoppas på att snart få tillbaka orken och motivationen att ta tag i programmeringen igen och förhoppningsvis ge denna sajten en till engagerad medlem.

Mvh Stephanie 

Hehe jag sitter i motsatt situation!
Sitter på universitetet och programmerar olika projekt 8-20 varje dag så har inte mycket tid kvar att göra något intressant inom webbprogrammering.
Får hoppas det blir bättre nästa termin (om två veckor) och att eventuellt programmeringsintresse hos folk ta fart under höstens kalla regnväder 
Hoppas du får tid snart då!
Apropå universitet så lutar det eventuellt åt att jag blir Linköpingsbo snart. Blir intressant att få kolla in studentstaden innan jag ska söka utb själv 

Mvh Stephanie