Band på uppgång behöver hemsida!
Charlie & Fredrik har precis släppt sin första EP och har redan hunnit med att vara med i Expressen, lokaltidningar och radio. Låten "everything changes" låg etta hela första veckan som den var släppt, på Sveriges Radio P4s topplista.
"Everything Changes" släpptes på Itunes, Spotify och 35 andra ställen den 24 September. Går även att köpas som fysisk skiva genom vår nuvarandra blogg.
Skivan är inspelad på produktionsbolaget Cabasa utanför Malmö och är producerad av Olof Berglund.
Nu är det så att vi vill bygga upp någon form av Fanbase sida.
Problemet är att både jag och Fredrik suger på denna typen av jobb och vi behöver alltså någon som kan tänka sig att bygga en hemsida. Någon som kanske till och med kan tänka sig att vara vår Webmaster.
Det går snabbt fram nu med många spelningar på gån så det vore gött om vi kunde få upp sidan så snabbt som möjligt. Helst ska den vara internationel.
alla detaljer kan vi såklart diskutera!
I nuläget kan vi inte ge pengar som tack Men tanken är att personen som skulle kunna tänka sig att göra det tillsammans med oss ska fortsätta att vara med på vår resa och det innebär ju då att tids nog ska personen i fråga få sitt!
Låter det intressant?
Gå gärna in och lyssna på Spotify
Läs på vår nuvarande Blogg
sen kan ni skicka ett mail till oss charliefredrik@live.se
Eller kommentera detta inlägget så hörs vi av!
Tack som fan för att ni tog er tid att läsa!
<<<<MUSIKER MED ADHD>>>>
"Why do we always expect home to stay the same? Nothing else does..."
http://attentionwithmusic.blogg.se/
Tack för tipset Fibbe!
Saken är den att vi inte direkt har så mycket tid över till att fixa och dona med det själva. Jag kan verkligen ingenting om hemsidor och sådant. Var inne och kollade på sidan du skrev om. Känns som att det är lite knepigt ändå utan förkunskaper .
Men jag ska kolla vidare och se om det kan vara något för oss!
Tack!
<<<<MUSIKER MED ADHD>>>>
"Why do we always expect home to stay the same? Nothing else does..."
http://attentionwithmusic.blogg.se/