Webbprogrammering iFokus

Webbprogrammering

Etikettövriga-diskussioner
Läst 877 ggr
Stephanie
0

Ett av det bästa som finns...

…är att få nya prylar Flört

Sitter nu med min ca fyra timmar gamla laptop och bekantar mig med den. En helt underbar känsla! Trots att det inte är någon värstingdator på något sätt, så är jag övertygad om att den ska fylla mina behov i alla fall!

Känner jag mig själv bra så lär den användas till att surfa, ligga i sängen och kolla på serier, prorammera och annat smått och gott Cool

Ville bara säga det Flört

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[Fibbe]
0

Håller med! Det är helt underbart med ny dator! Speciellt eftersom det inte händer så ofta Tungan ute

Alltid lika kul!

Stephanie
0

Precis… Lite för sällan tycker jag Oskyldig

johan
0

Känner igen mig.

Brukar byta dator och telefon ungefär var 18-24 månad. Det är alltid lika skoj att klura på vad man ska ha och sedan få klämma och känna.

Mvh // Johan

Stephanie
0

Jag satt och funderade vad jag kunde ha för något under datorn, för att kunna ha den i knät utan att riskera att paja fläkten. Böcker, typ platta lite större barnböcker, har vi någonstans i garaget långt inpackat. Testade med ett kollegieblock men det blev för sladdrigt. Funderade på en bricka, men de är för stora och har dessutom en kant som inte är så skön att vila armarna mot…

Sen kom jag på det självklara - en skärbräda! Skrattande Så nu har jag snott en av våra skärbrädor, som är någon cm för stor åt varje håll och är både stadig med ändå lätt. Funkar super!