Annons:
Etikettphp-mysql
Läst 777 ggr
[RadioMG]
2012-12-18 12:50

WP + commerce = etzy clone?

Är ute efter en etzy clone. Ska starta upp en sida där föreningen erbjuder medlemmarna en egen butik.

Man ska trycka "registrera" och skriva in uppgifterna, sedan har man sin egen butik med egen logga och produkter. Det första året ska det vara gratis för medlemman att driva butiken, efter det året kommer föreningen ta 2% av köpbeloppet.

Bakgrund:
Föreningen är startad för arbetslösa. Den arbetslöse driver sina projekt i föreningen under ett år. Efter 1 år kommer den arbetslöse att flyttas över till a-kassan och därmed börjar om i FAS1.

Detta är alltså en ideell förening som inte är ute efter att tjäna pengar. Medlemmen som vill driva sin shop genom föreningens sida har möjlighet att välja efter 1 år om det ska läggas över till ett eget webbhotell. Det hjälper jag till med.

Jag behöver alltså tips på vad jags ka köra, hittade en etzy clone från agria men den kostade skjortan och lite till. Jag ser gärna att det är någon gratis version.

Tack på förhand!

Annons:
[RadioMG]
2012-12-18 17:27
#1

Har hittat en lösning! Nu ska jag bara hitta någon som kan hjälpa mig till en billig peng med alla inställningar. Jag är helt noob på WP och allt som hör där till.

Upp till toppen
Annons: